Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
“Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.”
Jak dokonać zwrotu?
Krok 1.
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu
Krok 2.
Wypełniony formularz (zdjęcie lub skan) wyślij nam na adres e-mail: zwroty@ardant.pl
Pamiętaj!
- Masz 14 dni na zwrot zakupów bez podania przyczyny.
- Masz 14 dni na wysyłkę produktów, licząc od dnia wysłania do nas formularza odstąpienia od umowy – formularza zwrotu..
- Każda zwracana lampa jest sprawdzana przez pracownika, który może odrzucić zwrot, jeśli lampa jest uszkodzona lub nosi ślady użytkowania..
- Po sprawdzeniu stanu zwracanych produktów, pracownik wystawia dokument korygujący transakcję, który zostaje przesłany na adres e-mail podany w zamówieniu. Należy tylko potwierdzić jego otrzymanie: “Otrzymałem/Otrzymałam”.
- Od potwierdzenia otrzymania faktury korygującej, sklep ma 14 dni na zwrot środków na Twoje konto.
Krok 3.
Dobrze zapakowane produkty wyślij na adres:
Ardant Sp. z o.o.,
ul. Piłsudskiego 85,
24-100 Puławy
Pamiętaj! Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie produktów przez przewoźnika w transporcie, dlatego zadbaj o prawidłowe zapakowanie zwracanego towaru.
Uwaga! Nie oklejaj oryginalnych opakowań produktów taśmą klejącą i nie umieszczaj na nich opisów. Etykiety przyklej do opakowania zbiorczego lub folii ochronnej na zewnątrz.
Warto wiedzieć!
- Koszty zwrotu. Zwracane towary Klient odsyła na własny koszt. Jeśli zamówienie nie zostało objęte darmową dostawą, zwrot środków obejmuje także poniesione koszty dostawy zamówienia.
Uwaga! W przypadku wysyłki “za pobraniem” zwracany jest koszt dostawy (bez usługi pobrania). Oznacza to, że Klient otrzyma połowę kwoty zapłaconej za dostawę.
- Zwrot nie jest możliwy gdy towar został wykonany na indywidualne zamówienie Klienta.
- Sprawnie i szybko! Nie obawiaj się zamrożenia środków na długo. 14 dni na zwrot środków to termin maksymalny, staramy się jednak, by był on zdecydowanie krótszy.
- Gwarancja Trusted Shops! Pamiętaj, że zakupy w naszym sklepie są bezpieczne. Gwarancją Trusted Shops są objęte transakcje do 10 000zł. Jeśli towar do Ciebie nie dotrze, środki wrócą na Twoje konto.
Jak dokonać wymiany?
W Ardant.pl wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu towaru i złożenia nowego zamówienia. Również w tym przypadku konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu i postępowanie według instrukcji opisanej powyżej.
Po dokonaniu zwrotu towaru, możliwe jest złożenie nowego zamówienia i wyrównanie należności – zwrot nadpłaconych środków lub dopłata brakującej kwoty.
W całym procesie pomagają pracownicy Działu Zwrotów, z którymi zawsze można się skontaktować pod adresem zwroty@ardant.pl
Jak zgłosić reklamację?
Krok 1.
Chcesz zgłosić reklamację produktu? Na początku przygotuj zdjęcia uszkodzenia oraz krótki opis usterki.
Krok 2.
Tak przygotowane materiały prześlij na adres reklamacje@ardant.pl
Krok 3.
Po sprawdzeniu zgłoszenia, Dział reklamacji skontaktuje się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie, aby potwierdzić przyjęcie reklamacji i poinformować Cię o dalszych krokach procesu. (zazwyczaj potwierdzenie otrzymasz w ciągu 24 godzin od złożenia reklamacji).
Spokojnie oczekuj na kontakt z naszej strony. Dokładamy wszelkich starań, aby każde zgłoszenie zostało załatwione sprawnie.
Pamiętaj! Reklamacje rozpatrywane są przez producenta. Ardant.pl, jako sprzedawca jest pośrednikiem w zgłoszeniu i ze swoje strony stara się, by cały proces przebiegł możliwie sprawnie i bez komplikacji.
Uszkodzona paczka? Co dalej
W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru, konieczne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską.
Jest to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika, dlatego bardzo ważne jest, aby przesyłkę sprawdzić jeszcze przy kurierze!
Krok 1.
Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia, wgniecenia lub w paczce słychać niepokojące dźwięki stłuczenia, należy niezwłocznie zgłosić to kurierowi i otworzyć paczkę jeszcze w jego obecności.
Krok 2.
Posiadając wypełniony protokół szkody, a także zdjęcia uszkodzonej paczki (zarówno opakowanie zewnętrzne, jak i sam uszkodzony produkt), możliwe jest zgłoszenie reklamacji u przewoźnika.
Klient może samodzielnie zgłosić reklamację u przewoźnika lub zebrane materiały przesłać do naszego działu reklamacji
reklamacje@ardant.pl
Nasi pracownicy będą mogli pomóc przejść przez cały proces reklamacji.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów, wymian i reklamacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie.