Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

„Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.”

Jak dokonać zwrotu?

Krok 1.

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu

Krok 2.

Wypełniony formularz (zdjęcie lub skan) wyślij nam na adres e-mail: zwroty@ardant.pl

Pamiętaj!

  • Masz 14 dni na zwrot zakupów bez podania przyczyny.
  • Masz 14 dni na wysyłkę produktów, licząc od dnia wysłania do nas formularza odstąpienia od umowy – formularza zwrotu..
  • Każda zwracana lampa jest sprawdzana przez pracownika, który może odrzucić zwrot, jeśli lampa jest uszkodzona lub nosi ślady użytkowania..
  • Po sprawdzeniu stanu zwracanych produktów, pracownik wystawia dokument korygujący transakcję, który zostaje przesłany na adres e-mail podany w zamówieniu. Należy tylko potwierdzić jego otrzymanie: „Otrzymałem/Otrzymałam”.
  • Od potwierdzenia otrzymania faktury korygującej, sklep ma 14 dni na zwrot środków na Twoje konto.

Krok 3.

Dobrze zapakowane produkty wyślij na adres:

Ardant Sp. z o.o.,

ul. Piłsudskiego 85,

24-100 Puławy

Pamiętaj! Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie produktów przez przewoźnika w transporcie, dlatego zadbaj o prawidłowe zapakowanie zwracanego towaru.

Uwaga! Nie oklejaj oryginalnych opakowań produktów taśmą klejącą i nie umieszczaj na nich opisów. Etykiety przyklej do opakowania zbiorczego lub folii ochronnej na zewnątrz.

Warto wiedzieć!

  • Koszty zwrotu. Zwracane towary Klient odsyła na własny koszt. Jeśli zamówienie nie zostało objęte darmową dostawą, zwrot środków obejmuje także poniesione koszty dostawy zamówienia.

Uwaga! W przypadku wysyłki „za pobraniem” zwracany jest koszt dostawy (bez usługi pobrania). Oznacza to, że Klient otrzyma połowę kwoty zapłaconej za dostawę.

  • Zwrot nie jest możliwy gdy towar został wykonany na indywidualne zamówienie Klienta.
  • Sprawnie i szybko! Nie obawiaj się zamrożenia środków na długo. 14 dni na zwrot środków to termin maksymalny, staramy się jednak, by był on zdecydowanie krótszy.
  • Gwarancja Trusted Shops! Pamiętaj, że zakupy w naszym sklepie są bezpieczne. Gwarancją Trusted Shops są objęte transakcje do 10 000zł. Jeśli towar do Ciebie nie dotrze, środki wrócą na Twoje konto.

Jak dokonać wymiany?

W Ardant.pl wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu towaru i złożenia nowego zamówienia. Również w tym przypadku konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu i postępowanie według instrukcji opisanej powyżej.

Po dokonaniu zwrotu towaru, możliwe jest złożenie nowego zamówienia i wyrównanie należności – zwrot nadpłaconych środków lub dopłata brakującej kwoty.

W całym procesie pomagają pracownicy Działu Zwrotów, z którymi zawsze można się skontaktować pod adresem zwroty@ardant.pl

Jak zgłosić reklamację?

Krok 1.

Chcesz zgłosić reklamację produktu? Na początku przygotuj zdjęcia uszkodzenia oraz krótki opis usterki.

Krok 2.

Tak przygotowane materiały prześlij na adres reklamacje@ardant.pl

Krok 3.

Po sprawdzeniu zgłoszenia, Dział reklamacji skontaktuje się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie, aby potwierdzić przyjęcie reklamacji i poinformować Cię o dalszych krokach procesu. (zazwyczaj potwierdzenie otrzymasz w ciągu 24 godzin od złożenia reklamacji).

Spokojnie oczekuj na kontakt z naszej strony. Dokładamy wszelkich starań, aby każde zgłoszenie zostało załatwione sprawnie.

Pamiętaj! Reklamacje rozpatrywane są przez producenta. Ardant.pl, jako sprzedawca jest pośrednikiem w zgłoszeniu i ze swoje strony stara się, by cały proces przebiegł możliwie sprawnie i bez komplikacji.

Uszkodzona paczka? Co dalej

W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru, konieczne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską.

Jest to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika, dlatego bardzo ważne jest, aby przesyłkę sprawdzić jeszcze przy kurierze!

Krok 1.

Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia, wgniecenia lub w paczce słychać niepokojące dźwięki stłuczenia, należy niezwłocznie zgłosić to kurierowi i otworzyć paczkę jeszcze w jego obecności.

Krok 2.

Posiadając wypełniony protokół szkody, a także zdjęcia uszkodzonej paczki (zarówno opakowanie zewnętrzne, jak i sam uszkodzony produkt), możliwe jest zgłoszenie reklamacji u przewoźnika.

Klient może samodzielnie zgłosić reklamację u przewoźnika lub zebrane materiały przesłać do naszego działu reklamacji

reklamacje@ardant.pl

Nasi pracownicy będą mogli pomóc przejść przez cały proces reklamacji.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów, wymian i reklamacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie.

Produkt dodany do koszyka