Jak dokonać zwrotu towaru?
KROK 1: WYPEŁNIJ FORMULARZ
Proces zwrotu jest szybki i łatwy. Wystarczy spakować lampę i nadać ją do nas. Nie potrzebujemy żadnych drukowanych dokumentów. Formularz wystarczy wypełnić i przesłać wiadomością e-mail.

Poniżej krótka instrukcja:
Aby zgłosić zwrot, wystarczy wypełnić poniższy formularz dostępny na stronie głównej sklepu (dolna stopka). Masz na to 14 dni od otrzymania towaru.
Formularz należy przesłać na adres zwroty@ardant.pl
Pamiętaj, że istnieją przypadki, w których zwrot może nie zostać przyznany.
KROK 2: NADAJ PACZKĘ
Zwracane produkty należy odesłać na adres:

ARDANT Sp. z o. o.
Piłsudskiego 85
24-100 Puławy
Produkty należy nadać maksymalnie w ciągu 14 dni od przesłania formularza zwrotu.
Nie musisz umieszczać w paczce papierowej wersji formularza, ani faktury za zamówienie.
Obowiązkiem kupującego jest zabezpieczenie towaru tak, by uniknąć ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu.
Każda zwracana lampa jest sprawdzana przez pracownika działu reklamacji, który może odrzucić zwrot, jeśli lampa jest uszkodzona lub nosi ślady użytkowania.
KROK 3: POTWIERDŹ OTRZYMANIE FAKTURY KORYGUJĄCEJ

Po sprawdzeniu stanu zwracanych produktów, pracownik działu reklamacji wystawia dokument korygujący transakcję, który zostaje przesłany na adres e-mail podany w zamówieniu.
Od potwierdzenia otrzymania faktury korygującej, sklep ma 14 dni na zwrot środków na Twoje konto.